Ronald van Vulpen winnaar Clubbekerwedstrijd HSV De Rietvoorn Doorn 2024

Maandag, 10 juni 2024

Op 09 Juni is de clubbekerwedstrijd gevist van HSV de Rietvoorn, Ronald van Vulpen heeft deze wedstrijd gewonnen en mag de beker voor een jaar houden. Hieronder het complete verslag van die dag.

e wedstrijd zou gehouden worden in de Voorhaven (Overkant) te Wijk bij Duurstede op 9 juni 2024.

Door de hoge waterstand in de Lek was het niet mogelijk om zonder natte voeten daar te vissen. Hierdoor waren we genoodzaakt om uit te wijken naar het ARK waar we, met toestemming van de AUHV, terecht konden.
Er waren negen vissers die een gooi wilden doen naar het kampioenschap.
De weersomstandigheden waren ons nu wel goed gezind. Een matige wind en veel zon maakten er een prima visdag van.
De uitslag is als volgt:
1e plek en houder van de beker voor één jaar is: Ronald van Vulpen, met 17670 gram
2e is geworden zijn vader Ger van Vulpen met 14200 gram
3e Peter Costerus met 12900 gram
4e Arie Kwakernaak met 9390 gram
5e Loek Jonker met 7460 gram
6e Arie Kers met 6500 gram
7e Jan Roelofs met 3860 gram
8e Johan Vermeulen met 3700 gram
En 9e Jan van den Berg, die geen vsi ter weging heeft aangeboden.

Ronald nog van harte gefeliciteerd.

De wedstrijdcommissie.