Vraag en Aanbod

Deze pagina is bedoeld als extra service voor alle leden van onze vereniging.
Middels een korte omschrijving en/of een foto (640x480) kunt u hier Hengelsportartikelen aanbieden.
De advertentie dient voor zien te zijn met een geldig email adres en/of  telefoonnummer.
met een maximaal aan 4 regels tekst.
Advertenties kunt u aanbieden bij de Webmaster of (klik hier)

De Rietvoorn Doorn e.o  is op geen enkele wijze aansprakelijk , voor de door verkoper aangeboden Hengelsportartikelen.
Ook zal de Rietvoorn niet optreden als bemiddelaar hiervan

Aanbod hengelsportmateriaal HSV De Rietvoorn Voorjaar 2023

Wij hebben een groot aantal prachtige hengelsportartikelen gekregen om hier een mooie bestemming voor te vinden. Er zijn maar liefst 35 lots, dus kijk goed of er iets voor uzelf, een familielid of voor een andere visser bijzit!
We hebben er een zacht prijsje op geplakt. De opbrengst gaan we gebruiken voor de vislessen op de lagere scholen en voor een middagje vissen met de bewoners van het verzorgingstehuis.

Geef het lotnummer waar u interesse in heeft door aan RedactieRietvoorn@live.nl. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt, dus wees er snel bij!!!!

U kunt de materialen ophalen tijdens de pauze van de Algemene Ledenvergadering op 8 maart 2023 in het Dorpshuis te Langbroek.

Voor het overzicht klik hier voor de lijst met hengelsportmaterialen.