Corona maatregelen

Voor alle wedstrijden geld:

Door veranderingen van de coronamaatregelen kunnen wedstrijden worden verplaatst of afgelast, wanneer dit het geval is wordt dat vermeld op onze website.

Prijsuitreiking:
Clubbeker, Jo Bisschopbeker tijdens ALV
Kerstkoppel in Dorpshuis Langbroek.

De navolgende coronamaatregelen zijn van kracht.

Deelnemer blijft thuis als hij in de 24 uur voorafgaande aan de wedstrijd symptomen heeft van neusverkoudheid, hoesten, benauwdheid of koorts.
Dit geldt ook als er iemand in zijn huishouden koorts of benauwdheidsklachten heeft of als hij recent contact heeft gehad met iemand, die corona heeft.
Verder gelden de algemene Veiligheid- en hygiƫneregels van NOC-NSF en SVN

Deze staan ook op onze website in de links hieronder.

Bestuur HSV De Rietvoorn 23-06-2021

Corona update Sportvisserij Nederland

Algemeen protocol verantwoord sporten NOC-NSF

De vereniging, de wedstrijdcommissie of het bestuur aanvaarden geen aansprakelijkheid voor enige schade die ontstaat in verband met deelname aan de wedstrijden. Voor verdere details over deelname aan de wedstrijden zie ook het wedstrijdregelement van HSV de Rietvoorn op onze website.