Welkom

Welkom op de website van Hengelsportvereniging

''De Rietvoorn'' Doorn e.o.

Zie ook onze Facebookpagina.

Federatief
Landelijk

Het laatste verenigingsnieuws

Voortgang beleidsnota dierenwelzijn Utrechtse Heuvelrug.

Apr 2024

Afgelopen donderdag 08 April waren we met drie bestuursleden bij de behandeling in de gemeenteraad van de beleidsnota dierenwelzijn Oog voor dieren. Hier zijn ook de visrechten van de singel in Doorn en de aanvraag voor uitbreiding van de visrechten in de gemeente Utrechtse Heuvelrug aan bod gekomen. Er is door de CDA en de VVD een motie ingediend om de visrechten (aanvraag 2021) toe te kennen en de bestaande visrechten te handhaven.

Forelvissen zaterdag 14 september 2024

Apr 2024

Het is gelukt om de forelvisdag doorgang te laten vinden, er hebben zich vrijwilligers gemeld om hierbij te ondersteunen. Zoals het er nu voorstaat vind het vissen plaats in de ochtend. Mocht u mee willen vissen kunt u de datum alvast in de agenda noteren. Meer details volgen.

Visles in Wijk bij Duurstede, vrijwilligers gezocht.

Apr 2024

Op donderdag 16 mei van 10:30 tot 12:30 is er in samenwerking met Sportvisserij Nederland een visles gepland betreft een basisschool in Wijk bij Duurstede. Op deze manier kunnen kinderen kennis maken met de onderwaterwereld en de sportvisserij beleven en het goed leren omgaan met gevangen vissen. Voor het praktijkgedeelte zoeken wij nog ondersteuning. Mocht u hieraan bij willen dragen dan kunt u contact opnemen met een van onze bestuursleden.

Uitslag Paaskoppel 2024

Apr 2024

Op zaterdag 30 Maart werd de paaskoppel gevist, er was regen voorspelt maar gelukkig bleef het op een enkel spatje na droog. Het vissen starte om 08:00 uur en al gauw werd er vis gevangen. Het werd een mooie visdag met voor iedereen een mooi aantal vissen. Na het wegen vond de prijsuitreiking plaats in het dorpshuis in Langbroek. Voor iedereen was er een fruitmand, doosje eieren en een paasbrood. Hieronder de uitslag van de wedstrijd, Arie Kers en Jan Roelofs gingen er met de winst vandoor, Gefeliciteerd heren.

Landelijke opschoon dag 23 Maart 2024, veel zwerfvuil opgeruimd.

Mrt 2024

Op zaterdag 23 maart j.l. hebben wij, als 'HSV De Rietvoorn Doorn e.o.' samen met onze zustervereniging 'HSV 't Snoekje' uit Amerongen meegedaan aan de landelijke Opschoondag. Deze was georganiseerd door de Wijkse landschapsorganisatie VNM-WbD. De actie was ook ondersteund door Sportvisserij Nederland in het kader van de actie 'Vang 5'.

Welkom

Welkom op de website van Hengelsportvereniging

''De Rietvoorn'' Doorn e.o.

Zie ook onze Facebookpagina.