Einduitslag competitie 2023

Zondag, 26 november 2023

Op de ALV zijn de prijswinnaars van wedstrijden gefeliciteerd met hun mooie vangsten De kampioen van de competitie 2023 is geworden Dhr. A. Kwakernaak, de 2e prijs is voor Dhr. A. Kers en de 3e prijs is binnen gehengeld door Dhr. J. Vermeulen. Hieronder de top 9 van de competitie. Allen gefeliciteerd met dit mooie resultaat.

Naam                           Totaal punten    Eindtotaal inclusief 2 afschrijvers   Total gewicht gram
1. A. Kwakernaak                  51                                17                                        93364
2. A. Kers                               93                                 33                                        65874
3. J. Vermeulen                     58                                 43                                        32456