Omwisselactie loodhoudende voerkorven voor loodvrije voerkorven.

Donderdag, 7 januari 2021

HSV de Rietvoorn heeft een actie uitgezet voor haar leden om 5 loodhoudende voerkorven om te wisselen voor 5 loodvrije voerkorven of methodfeeders. De omwisselactie is vrij van kosten voor de leden. Lees onderstaande tekst over hoe u gratis mee kunt doen aan deze actie.

Reageer snel – voor de snelle aanmelders

Beperkt aanbod

OP=OP

Aktie voor omwisselen 5 oude voerkorven of methodfeeders voor loodvrije alternatieven.

Geachte Leden van HSV De Rietvoorn Doorn e.o.,

Bij deze willen we de snelle aanmelders de mogelijkheid geven om 5 oude voerkorven of methodfeeders om te wisselen voor loodvrije alternatieven.

Zoals jullie zullen weten wordt er gestreefd om het gebruik van loodhoudende artikelen in de hengelsport uit te faseren. Voor onze leden willen we actie opzetten waarmee alvast een begin gemaakt kan worden met de omschakeling naar loodvrije alternatieven, in afwachting van een eventueel toekomstig formeel verbod. Dit past ook in het streven van Sportvisserij Nederland, en verder wordt de aktie ook ondersteund door het Hoogheemraadschap De Stichtse Rijnlanden.

Voor het budget dat we hiervoor beschikbaar hebben willen mogen de leden eenmalig een maximum van 5 voerkorven of methodfeeders om te wisselen voor loodvrije alternatieven. Je oude korven lever je bij ons in. We verzamelen deze en zullen zorgen voor en verantwoorde afvoer. REAGEER SNEL, WANT WE HEBBEN MAAR EEN BEPERKT BUDGET BESCHIKBAAR. WIE HET EERST KOMT, WIE HET EERST MAALT (VIST), EN OP=OP!

We hebben een lijst opgesteld van mogelijkheden, plus een aanvraagformulier (zie de twee formulieren in de link).

Print het aanvraagformulier, vul je gegevens in, en geeft aan welk type korf/method feeder je wilt ontvangen bij het omwisselen (plus gewicht en aantal).
Stuur een foto of scan van het formulier naar Redactie-rietvoorn@live.nl, of geef het af aan één van de bestuursleden. De inschrijving eindigt op 10 februari 2021. In de loop van maart maken we dan een afspraak voor de omwisseling.

Met vriendelijke groet,

Het Bestuur