Prijsuitreiking wedstrijden 2019

Zondag, 17 november 2019

Tijdens de algemene ledenvergadering vonden ook de prijsuitreikingen plaats van dit wedstrijdseizoen. Hierbij een verslag van deze prijsuitreikingen.

Competitie 2019

Op de eerste plaats een visser welke al de nodige wedstrijden op zijn naam heeft gezet zowel binnen- als buiten onze vereniging. Hierbij werd gevist in alle disciplines (vaste stok, matchhengel, feeder en de bolognese hengel). Hij heeft gevist in teamverband voor HSV de Rietvoorn en team den Hollander Nijkerk, gevist voor de Rabobank ploeg interlands en drie keer winnaar van de regiocup. Ook heeft hij meegevist in de Sensas Challenger, Benelux wedstrijden, de selectie kampioenschappen en is winnaar van het Heineken kampioenschap. In dit seizoen bij HSV de Rietvoorn viste hij alleen maar top drie noteringen en is daarmee de terechte kampioen van dit jaar, Gefeliciteerd Dick Haisch met dit mooie resultaat.

Op de tweede plaats een visser welke onze vereniging altijd een warm hart toedraagt. Hij wist twee keer de eerste plaats te pakken tijdens de competitie wedstrijden van 2019. Gefeliciteerd Johan Vermeulen.

Op de derde plaats een visser welke de website bijhoud van onze vereniging. Hoe langer het seizoen duurde des te beter de resultaten werden. Hij kwam op stoom als een oude diesel en wist uiteindelijk de laatste competitie wedstrijd op zijn naam te zetten. Hierdoor ontstond er een gat van 1 punt met de tot dan toe op derde plaatst staande deelnemer. Gefeliciteerd Jan van den Broek.

Dit jaar hebben we ook weer de clubbeker wedstrijd gevist, deze wisselbeker is gewonnen door Arie Kwakernaak, gefeliciteerd met dit mooie resultaat.

De Jo Bisschop bekerwedstrijd werd uiteindelijk een duel tussen vader en zoon, hij werd gewonnen door de zoon. Gefeliciteerd Martin Haisch.

Dit jaar is er ook weer een zomeravond competitie gevist, de top drie van deze gezellige wedstrijden is als volgt geworden.

1. Martin Haisch
2. Dick Haisch
3. Remi Komduur

Gefeliciteerd met dit mooie resultaat.

De foto`s van de winnaars zijn te vinden onder het tabje foto`s op deze website.