Lintje in de Orde van Oranje-Nassau voor voorzitter Wim van Dijk.

Dinsdag, 30 april 2019

Op 26 april 2019 heeft onze voorzitter Wim van Dijk een lintje in de Orde van Oranje-Nassau in ontvangst mogen nemen uit de handen van de burgemeester van Wijk bij Duurstede.

Onze voorzitter heeft zich al lange tijd ingezet voor onze visvereniging en is inmiddels al 28 jaar voorzitter. Naast zijn inzet voor visvereniging de HSV De Rietvoorn heeft Wim ook een belangrijke rol gespeeld bij de Voetbalvereniging in Cothen, de ijsclub en de kaartvereniging. Voor al zijn inzet is Wim voorgedragen voor een koninklijk lintje en heeft deze in ontvangst mogen nemen. Wij zijn Wim zeer dankbaar voor al zijn inzet voor onze vereniging. Na afloop hebben Wim en Annie een lunch aangeboden gekregen bij het Molentje in Cothen, hierbij heeft hij een "eigen" clubblad aangeboden gekregen van zijn familie met daarin de historie van zijn vrijwilligers werk. Bij het tabje foto`s een indruk van deze mooie dag en deze speciale clubblad editie.