Viswater

Neder-Rijn

Neder-Rijn:

De rechterhelft ( Noordelijke Zijde) van de rivier De Neder-Rijn. Dit is de lange kant vanaf de kom de visrechten samen met HSV. 't Snoekje Amerongen.

Gravenbol

Gravenbol:

Afgedamde gedeelte van de rivier De Neder-Rijn ( zo genoemde Stille Arm) en het recreatieproject Gravenbol

Open Visplanner

Alleen voor leden HSV "De Rietvoorn"

Alleen voor leden HSV "De Rietvoorn":

De Kromme Rijn v. Langbroekerwetering tot de broekweg in Werkhoven -tussen Amerongenwetering te Wijk bij Duurstede(WbD) en uitmond.
Cothergrift te Cothen-vanaf Blauwe Pannebrug te WbD tot de Amerongerwetering
vanaf de Zandbrug Cothergrift tot splits. Caspargouwse wetering.

De Caspargouwse wetering vanaf Singel "de Wijngaard"

Voor deze wateren geldt het verbod om Snoekbaars mee te nemen.

Ook is het verboden om van uit een vaartuig te vissen in de Caspergouwse wetering.

Het is toegestaan per 01 januari 2018 om van uit een (motor)boot te vissen in de Oude Kromme Rjjn.

De Cothergrift

De Cothergrift :

Tussen de Langbroekerwetering en d provincialeweg tussen Langbroek en Cothen.

De Lek

De Lek:

Rechterhelft van de rivier de Lek vanaf de provinciale Duikersluis van de Kromme Rijn tot aan de grensscheiding kmr.934.250 tussen de gemeente Beusichem en Culemborg. (Veer Beusichem)

Langbroekerwetering en Amerongenwetering

Langbroekerwetering en Amerongenwetering:

Langbroekerwetering vanaf torbijn (de brug) tot aan de Amerongen wetering

en Amerongen wetering tot aan uitmonding langbroekerwetering

Watergangen

Watergangen:

De watergangen gelegen langs de Middelweg-Oost , Engweg , Botersloot , Romeinenbaan , Kortland en de singels langs het park Duurstede en de binnenstad.

Voorhaven -Gem. Wijk bij duurstede

Voorhaven -Gem. Wijk bij duurstede:

Voorhaven van het Amsterdam-Rijnkanaal
Prinses Irene sluis te Wijkbij Duurstede en de uitlaatweteringen naar de Voorhaven (linker en rechteroever)

Oude kromme Rijn

Oude kromme Rijn :

Tussen de Kromme Rijn en de Caspergouwse wetering/ Caspergouwweg.